top of page
wooden-logs-cut-stacked-texture.jpg

אודות

תחת קורת גג אחת תמצאו אצלנו את חומרי ההסקה המתקדמים והאיכותיים ביותר כגון - עצי הסקה  מבוקעים יבשים וארוזים באריזות נוחות ובקפידה-עץ אלון לבן (oak),עץ זית ,עץ אלדר ,עץ ליבנה, עץ איירון ווד  IRO WOOD.

כופתיות העץ – פלט להסקה  (wood pellets) פלט למצע בעלי חיים ,פלט לעישון ,פלט למצע גידול פטריות ,אותם אנו מייבאים ממקורות אירופאים מובחרים ובעלי תקינה בכירה .

הכופתיות מיוצרות  משאריות חיתוך ועיבוד עץ (ללא שרף וללא תוספי הדבקה אחרים) ומשמשות כדלק אורגני בתנורים ובויילרים חכמים.

וכן לשימושים עבור מצע בעלי חיים , מסוסים ועד תוכים, חתולים ,מכרסמים, וזאת על מנת לספוג את השתן ונוזלים  אחרים ולשמור על כלוב נקי יבש ללא ריח.

כמו כן פלט  קיים גם כחומר לעישון במעשנות חכמות אנו מייבאים בעיקר פלט אלון שארוז בשקים של 15 ק"ג ובקוטר 6 מ"מ –מובטח הפלט לעישון הזול ביותר בארץ ואולי אף באירופה .


בריק עץ להסקה - שבבי עץ דחוסים - בריק עץ -(wood briquettes) מוצר המהפכני דל בעשן ואפר המיועד במיוחד לאזורים רגישים (בעיר) ועוד.


הליך זה מונע השלכת או הטמנה של הפסולות בקרקע ונזקים לשנים רבות .

כמו כן אנו מבינים בדיוק באילו בעיות אתה הלקוח ניתקל בחיפוש אחר חומר הבעירה המתאים לך או אפילו קודם לכן. בזמן בחירת הקמין.


אנו נשמח להדריך להמליץ ולכוון ע"פ הידע שרכשנו לאורך שנים רבות.

ומאחר ואנו מבינים גם את הצורך של הרבה לקוחות בשימוש בעץ גם כאביזר עיצובי לבית ולחצר וגם כמקור לאנרגיה, אש אמיתית, ריח עשן וכו'
מצאנו את האפשרויות המגוונות ביותר למתן  מענה הולם בייבוא עצי הסקה (אלון לבן בעיקר ) ושבבי עץ דחוס, וזאת בכדי להמעיט את הפגיעה בסביבה שלנו (המעט יערות שנותרו).


מראה העץ ואיכותו אינה דומה לעץ המקומי -גם המחיר בהחלט תחרותי בהתבסס על האנרגיה הרבה שנותן עץ האלון.
אופן האריזה והכמות האמיתית אותה הלקוח מקבל בפועל.
נקיון העץ הסקה  (מחוטא) הגודל הפיזי והאריזה מאפשרים שימוש קל ונוח בהרבה ממה שהכרתם עד כה.

לאחרונה סיפקנו גם פתרונות "עיצוביים" לכאלו שרצו את הלוגים של עץ האלון לצורכי עיצוב חוץ או פנים, ליד קמין הגז (בתוך מתקן או על הקיר).
ציפוי קירות, בניית הפרדה בין שבילים -במראה הכפרי ועוד, ראו באתר.
 

לסיכום, אנו נשמח לכל פניה בקשה או המלצה ונשתדל לתת מענה הוגן ומהיר.


תודה,
עמיחי ומאיה זני -(הבעלים)

הילה כהן ויספלד- מנהלת מכירות ושירות הלקוחות.

bottom of page